När vissa kunder imorse loggade in på internetbanken så fick de meddelandet ”internt tekniskt fel”. De kunder som lyckades logga in fick information där det såg ut att finnas 0 kronor på samtliga befintliga konton. Detta stämde inte. Kontona var hela tiden intakta och det var engagemangsmodulen som har störningar. Problemet är nu löst.
Problemen i internetbanken syntes bara vid själva inloggningen. Om man gick vidare från engagemangsmodulen, det vill säga sammanställningen av ens konton, så visades rätt saldo. Detta gällde även när man efter att ha klickat sig vidare från engagemangsmodulen
Kram Annica
Jag blev också lite nervös när jag såg samma sak. Det är lite fel tid för mig för att vara utan pengar på kontot så det var skönt att se meddelandet om att de hade problem med att visa saldo.
Annica J
onsdag den 5 november 2008 @ 13:21
När vissa kunder imorse loggade in på internetbanken så fick de meddelandet ”internt tekniskt fel”. De kunder som lyckades logga in fick information där det såg ut att finnas 0 kronor på samtliga befintliga konton. Detta stämde inte. Kontona var hela tiden intakta och det var engagemangsmodulen som har störningar. Problemet är nu löst.
Problemen i internetbanken syntes bara vid själva inloggningen. Om man gick vidare från engagemangsmodulen, det vill säga sammanställningen av ens konton, så visades rätt saldo. Detta gällde även när man efter att ha klickat sig vidare från engagemangsmodulen
Kram Annica
Fredrik
onsdag den 5 november 2008 @ 16:53
Jag blev också lite nervös när jag såg samma sak. Det är lite fel tid för mig för att vara utan pengar på kontot så det var skönt att se meddelandet om att de hade problem med att visa saldo.