Till Göteborg

Nu har vi packat och fixat allt hemma. Vi tog tåg till Göteborg, go middag med Helena och Göran som ska till Grekland och vi lånar deras sommarhus. Nu har vi också varit ute och handlat för två veckors liv på ön.

Jetlag kämpig

Jobbat idag igen och det går bra på dagarna. Men kvällarna jobbiga. Klarvaken vid 21. Men jag har kört ett eget gympass idag i alla fall. :)

Public Records

Snabb frukost på hotellet och sen tog vi en promenad och stannade till på Apple och kollade in deras demo för Apple vision pro. Alex gick hem lite tidigare och jag fick ihop mina 10 km. Nya skor på vägen hem. Jag hängde med John och Traylor före Alex spelning på Public Records, sen när det var slut gick vi hem.

Animal

Nu har vi flygit in till NYC, checkat in på hotellet och efter lite mexikansk middag gick vi hem. Ikväll fick vi komma hem till Traylors fantastiska hem och sen besökte vi baren Animal där Josh jobbade. Sen lite “afters” med John och Traylor. Promenera hem i soluppgångn var mysigt.

Mattress factory

Idag mötte vi upp Jeff och han visade oss runt lite i Pittsburgh, Mattress Factory (typ Moderna musséet), en fika och besök på en nice möbel affär, Anthropolgie. Ikväll kom Aaron och Pepe hem och vi hade middag med dem, Michael och George.

Middag med vänner

Idag har vi vilat och slappat hemma hos våra vänner Aaron och Pepe. Ikväll var vi bjudna på middag hos Greggory och Thomas. Derek hämtade upp oss och så kom också hans kille Steve. Vi också hänga med vovvarna Dutchess och Duke.

Körde tillbaka till Pittsburgh

Idag var det dags att lämna festbubblan Honcho Campout för den här gången. Det har varit så fin och unik upplevelse även denna gång.

Vi tog med oss Violet och hennes kille tillbaka till Pittsburgh och släppte av dem vid deras AirBNB och vi har i princip bara vilat. Nu är vi även duschade och rena igen efter 5 dagars campingliv nästan helt utan dusch.

Dag 4 – Avslutningen

Idag var de musikaliska höjdpuntkerna CarryOnDisco och förstås avslutningsnumret och 6 timmarsstet med Eris Drew och Octa. Ett väldigt roligt moment var när stängningen av Hemlok Hole gästades av Macarena imiation. Det är en lång historia men just den låten har vi har vi haft några roliga moments till, jag och Alex.

Vi var i säng efter 1 efter att ha suttit och känt på tomhetskänslan när det nu är över. Men också hur rika på upplevelser vi är efter att få besökt festivalen igen efter 5 års uppehåll.

Dag 2 – Alex set

Allt kommer ha sin lilla gång här. Brunch, dans, middag, dans och sen sova. Men idag är det Alex speldag. Pga av regn flyttade man fram starten lite, 8-23. Jag dansade 9-23. Innan dess hängde jag på middag med Eric.

Honcho dag 1

Sover man i rätt sluttning tänkte jag att det bara är skönt. Men det var det inte. Idag har vi justerat lite. Inte så mycket fest, vi kämpar fortfarande lite med jetlag. Vi har träffat Kathy och många andra kompisar. Vi har lyssnat på poddar när vi har vilat. Annars båda dansat och badat.

Ankommit honcho

Är man jetlaggad åt rätt håll vaknar man fem och får ligga vänta på att frukosten startar klockan 6. Men här sitter vi och gör oss i ordning för det stora festivalbesöket. Honcho Campout! Snart drar vi och bilresan börjar. Utan mobiltäckning i fem dagar så ni vet. :) Har hunnit träffa några kända ansikten. Kollat runt på området. Alex fixar med musik.

ARN to IAD

Lång resdag men nu är vi framme i Washington och har checka in på flygplatshotellet. :) Rummen är väldigt amerikanskt inredda och stora. :)

Pack & fix

I morgon åker vi. Dagen tillägnas vila och packa. Har tyvärr också kämpat lite med huvudvärk men då har Love i blind UK tröstat. :)

Töreboda till Stockholm

Mamma och jag har pysslat hemma på förmiddag. Jag har sett till att få in all vet. Sen körde jag bil med mamma till Eskilstuna. Där hälsa vi syrran en kortis och sen vidare med tåg till Stockholm. I natt har jag hämtat Alex som kom hem med flyget från Barcelona och en spelning där.